بستهبندی در دنیای امروز معنا و مفهومی فراتر از زیبایی ظاهری دارد. شرکتهایی که بخواهند با زیبایی ظاهری در بستهبندی، مسائل زیستمحیطی را نادیده بگیرند، در دنیای کسبوکارها جایی ندارند. از این رو در تمامی موارد تولیدی مانند دارو،مواد غذایی،پوشاک، هدایای تبلیغاتی مانند چاپ سررسید و چاپ تقویم رومیزی و . اهمیت دارد.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، مشتریان امروزی از شرکتها توقع دارند که با پایبندی هر چه بیشتر به مسائل زیستمحیطی فعالیت کنند، در غیر این صورت کالا و محصولات شرکتها خریداری نخواهد شد. افزون بر آن، کشاندن شرکتها به دادگاهها و پرداخت غرامتهای سنگین و حتی انحلال شرکتها بخشی از مجازاتی است که مشتریان امروز از آن کوتاه نمیآیند.
کوکاکولا، دل کامیپوتر، ژیلت، زارا، نوکیا، برندهای جهانی هستند که این مقاله از مجموعه اقدامات آنان در پایبندی هر چه بیشتر به محیطزیست میگوید. با وجود این، به نظر میرسد این شرکتها به بخش زیادی از تکنولوژی لازم دراینباره دست یافتهاند و قبل از سال 2020 آن را به اجرا درمیآورند. آنچه میخوانیم، قاعدتاً متکی بر تولیدات روابطعمومی این شرکتها است تا با رسانهای کردن اقدامات بتوانند از آسیب شهروندان جهانی در امان باشند.
ادامه مطلب
درباره این سایت