امروزه بسته بندی در تولید هر محصولی به طور خاص در فروش آن محصول تاثیرگذار است به طور مثال در زمینه چاپ سررسید بسیاری از مشتریان بدون توجه به کیفیت محصول در نگاه اول فقط به ظاهر و قیمت سررسید توجه میکنند.
بسیار دیدهاید شکلاتهایی را با جعبههای حجیم و لایههای مختلف و چاپ و ورنی و طلاکوب سنگین و روبان که وقتی بازمیکنید، تنها چند قطعه شکلات چند گرمی درون آن جای گرفتهاند.
بهازای هر شکلات، چندین برابر وزن آن مقوا و ای فلوت و فیلم به کار رفته است. در واقع بیشتر مبلغی که خریداران برای این شکلاتها پرداخت میکنند، پول جعبه آنهاست.
درباره این سایت